Uzņēmuma vērtības

BETTER RESULTS THROUGH KNOWLEDGE

Den Braven darbinieki ir pieredzējuši speciālisti savā nozarē un gatavi aktīvi dalīties ar savām zināšanām. Uzņēmumam ir daudz produktu dažādiem pielietojuma veidiem. Tā kā Den Braven uzskata, ka pareizai produktu izvēlei un pielietojumam ir būtiska ietekme uz darba rezultātu, tad tiek pieliktas īpašas pūles, lai apmācītu uzņēmuma klientus un gala patērētājus, un viņi spētu sasniegt vislabākos rezultātus ik dienas un aizvien no jauna. Nesen izveidotajā Den Braven Izcilības centrā strādā īpaša labāko speciālistu grupa, apmācot uzņēmuma sadarbības partnerus un gala patērētājus. Bez tam Den Braven laboratorijās testē gan savu, gan konkurentu produkciju, lai pārbaudītu, vai tā atbilst gaidītajam.

Drošība

Runājot par  piegāžu uzticamību, Den Braven ir viens no spēcīgākajiem un uzticamākajiem partneriem Eiropā. Šajā tirgū, kur aizvien vairāk pastiprinās konkurence, uzņēmuma klientiem ir svarīgi saņemt pareizos produktus pareizajā laikā ar visātrāko piegādi. Kopā ar saviem izejvielu un pakalpojumu piegādātājiem Den Braven ik dienas neatlaidīgi strādā, lai sasniegtu maksimāli augstāku apkalpošanas līmeni pasaulē. Force majeure apstākļos uzņēmums garantē piegādes, balstoties uz savu ražošanas objektu tīklu, kurā ietilpst 8 rūpnīcas.

Inovācijas

Den Braven mārketinga, pētniecības un attīstības nodaļas pieliek lielas pūles, lai ieviestu inovācijas organizatoriskajos procesos. Saņemot informāciju no gala patērētāju celtniecības objektiem, atgriezenisko saiti no stratēģiskajiem partneriem (kā klientiem, tā arī lielākajiem piegādātājiem), uzņēmuma pētniecības komandas nepārtraukti izstrādā jaunus risinājumus. Turklāt Den Braven mārketinga darbinieki ir gatavi padalīties ar savām zināšanām un mārketinga pasākumu plāniem, lai veidotu kopīgas akcijas, izstrādātu reklāmas displejus un pakalpojumu paketes. Sadarbībā ar saviem stratēģiskajiem partneriem Den Braven veido arī pilnvērtīgas produktu koncepcijas, sākot no produkta izstrādes līdz pat tā dizaina maketa izveidei.

Stratēģiskie partneri

Den Braven vadošie darbinieki uzņēmuma lielākos klientus uzskata par līdzvērtīgiem stratēģiskajiem partneriem un pastāvīgi uztur ar tiem dialogu, tā nodrošinot atbalstu un konsultācijas. Den Braven ir ļoti svarīgi koncentrēties uz klientu monitoringu, tādā veidā izvairoties no konfliktsituācijām, un attiekties pret klientiem kā pret stratēģiskajiem partneriem, ar kuriem kopā tiek paaugstināti ienākumi visā piegādes ķēdē. Tā piemēram, Den Braven meklē iespējas, kā palielināt efektivitāti vērtību radīšanas ķēdēs, balstoties uz EDI (elektroniskā dokumentu aprite) piemēru, un risina stratēģiskas diskusijas par šīs jomas izaugsmi.

Ilgtspējīga attīstība

Būt Den Braven darījumu partnerim nozīmē atbilst aktuālajiem un tuvākajā nākotnē plānotiem juridiskajiem priekšrakstiem, vides, sociālās, veselības un drošības politikas prasībām. Uzņēmuma pētniecības un attīstības nodaļas pastāvīgi seko likumu izmaiņām un likumdošanas tendencēm, uzturot Den Braven dokumentu portfolio līmenī, kas atbilst CE marķējuma un CLP regulas prasībām. Bez tam Den Braven tiek regulāri auditēts, lai pārbaudītu uzņēmuma snieguma atbilstību tā ambiciozajam darba plānam vides un sociālpolitikas jautājumos. Tādējādi Den Braven spēj nodrošināt ISO sertifikātu saņemšanai nepieciešamo līmeni.

Produktu daudzveidība

Den Braven ir viens no nedaudzajiem, ja ne vienīgais, tirgus dalībniekiem, kas spēj šādā apjomā apstrādāt tādu produktu daudzveidību. Pateicoties spēcīgam automatizētu ražošanas iekārtu tīklam, uzņēmums spēj pieņemt un īstenot jebkāda apjoma pasūtījumus un pieskaņot tos klientu vēlmēm. Den Braven piedāvā visaptverošu blīvmateriālu, montāžas putu, aerosolu un citu adhezīvu sortimentu, kas pieskaņots noteiktām pielietojuma jomām. Līdztekus savu marku produktiem Den Braven spēj piedāvāt arī pilnvērtīgus risinājumus privātiem zīmoliem, ieskaitot produktu grafisko noformējumu un dizainu.